Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Jeg har ikke tenkt på det før, men jeg har problemer med å skrive riktig til tider og ser ikke skrivefeilene jeg skriver. Synes det er utrolig tungvint å lese igjennom edt jeg har skrevet og blir blind for skrivefeil. Jeg har ikke lagt merke til dette før nå egentlig. Forklarer hvorfor jeg gjorde det så dårlig på norsk timene når jeg var yngre. Skjemmes over skrivefeilene mine til tider, får mye bemerkninger for det. Har også problemer med å huske ting helt riktig, klarer aldri å huske venstr eller høyre liksom må tenke etter.. :/
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Svært få skrivefeil i innlegget ditt... hukommelse kan man trene opp!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Okei, så det trenger ikke å bety dysklesi altså? Hukommelsen hvordan trener man den opp?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 ja klarer ikke skrive ordet engag
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 Kanskje har du flere skrivefeil enn gjennomsnittet, men du er ikke alene om det. Husker at gymlæreren vår hadde flere skrivefeil da han skrev på tavla (en teoritime). Jeg tviler på at du har dysleksi, da det ville vært enda verre (tror jeg). Og husk at flere personer i kongehuset har dysleksi. Kong Harald har visst, og Kong Olav hadde det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå