Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Vet om en som har snart 8 barn med 5 forskjellige mødre. Den er fin den!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 Fire barn med tre fedre da, er det greit for dere?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 Alt over tre fedre/mødre til sine barn rynker jeg på nesen av.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 alle over to barn med to fedre synes jeg er for drøyt
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #7 Skrevet 10. november 2010 jeg tenker at man mååååå ikke få barn med alle man dater:)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #8 Skrevet 10. november 2010 Mannen min har tre barn, med tre forskjellige mødre. Pappa har 7 barn med 4 forskjellige mødre. Jeg ser ikke hva som er galt i det, ettersom de faktisk tar ansvar når noen blir gravide.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #9 Skrevet 10. november 2010 Man kan til og med bo sammen med noen uten å få barn;) Jeg kjenner en, faren hans hadde 10 barn, med 9 mødre!! Kun han jeg kjente, pluss en bror hadde samme mor, de var de to yngste. Hvordan i alle dager kan noen få barn med en som har 8 unger med 8 mødre? Tyder jo ikke på den største stabiliteten...
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #10 Skrevet 10. november 2010 Jeg synes det kommer an på situasjon og alder. Er man ung og flyr på byen som en hore og popper ut yngel etter yngel til mannfolk man såvidt kjenner, ja, da ser jeg ned på det. Men om man har noen flere år på baken, og det er grunner (fått barn i forhold som ikke varte osv) da er det mer forståelig, men såklart ikke ideelt.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #11 Skrevet 10. november 2010 ehhhhhh flott at de tar ansvar! Men hva med å ta ansvar for at de ikke blir gravide? Holder med 2 halvsøsken for meg om jeg ikke skulle hatt et par til hos andre mødre.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #12 Skrevet 10. november 2010 for en "flink" far du har!hva med å ikke pule på barn på alle han har sex med??kondom anyone??
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #13 Skrevet 10. november 2010 Flott med litt reaksjoner! Personlig har jeg 6 halvsøsken;) hehe... (på både mors, og fars side) Skal derfor IKKE slå den rekorden (altså 4 barn, med 4 menn) HI
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #14 Skrevet 10. november 2010 Vel.. Han var gift med to av kvinnene, ene kvinnen fortalte ikke at han var blitt pappa før gutten var blitt 17 år, og tredje dama ble gravid i fylla. Sånn er det bare. Kjempeflink pappa! At livet ser litt annerledes ut når du er 55 enn da du var 25 og heeeelt sikker på at sånn og sånn skal livet se ut. Herregud.. Sålenge man er i stand til å ta vare på, elske, og forsørge barna så skjønner jeg faktisk ikke hva som er problemet deres..? Ingen av oss som har "lidd" av det faktum at han har barn med andre mødre enn vår mor.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #15 Skrevet 10. november 2010 Hadde ikke orket som mor og ha styr på så mange fedre. Har et barn med en mann, har ny samboer og om vi får barn sammen og senere ender med og gå fra hverandre så skal ikke jeg ha barn med flere menn. Da får det holde med de to jeg har. Men om det er vanlig, tja, jeg tenker helst det er vanlig hos kvinner som vil ha barn og sitte hjemme og hopper til sengs med mannfolk for og bli gravid slik de kan få os videre og barnebidrag, og at mannfolka de tidligere har fått barn med har komt seg videre og fått seg stabilt forhold og unger med samboeren/kona. ressursterke får nok barn med 1-2 mannfolk, mens de ressurssvake får barn med 3 mannfolk eller fler. de jeg kjenner som har barn med mer enn 1 eller 2 fedre er ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen. tenker ikke på iq, men hva de vil i livet, hva de driver dagene sine med, stortsett ingen utdannelse og går hjemme og enten har unga i barnehage eller hjemme.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #16 Skrevet 10. november 2010 Kjære deg over her. Jeg tror ikke du er en rette til å snakke om hvem som er den skarpeste kniven i skuffen.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #17 Skrevet 10. november 2010 Jeg reagerer på de som har fler enn to fedre til sine barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå