Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 kjenner av å til at det stikker i magen nederst på høyere side.. hadde el for 5-6 dager siden. har tatt en graviditetstest å den var negatim men regner med at det er aaaaalt fortidlig å ta den... men tenkte bare at jeg skulle skjekke kan dette være tegn på at det fester seg eller noe??? hadde sex før el mitt i el og etter el...
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Det er ikke så voldsomt vanlig å kjenne at det fester seg. Er nok mer sannsynlig at det er en liten irritasjon i tarmen eller noe! Men selvsagt, alt er mulig.. :-)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 hehe ja kan jo være det å for jeg har gått på do nå i 2 dager å er ikke heeelt fast i magen.. off hehe..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 hehe ja kan jo være det å for jeg har gått på do nå i 2 dager å er ikke heeelt fast i magen.. off hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå