Gå til innhold

det stikker i magen???


Anbefalte innlegg

Skrevet

kjenner av å til at det stikker i magen nederst på høyere side.. hadde el for 5-6 dager siden. har tatt en graviditetstest å den var negatim men regner med at det er aaaaalt fortidlig å ta den... :P men tenkte bare at jeg skulle skjekke ;)

kan dette være tegn på at det fester seg eller noe???

hadde sex før el mitt i el og etter el...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så voldsomt vanlig å kjenne at det fester seg. Er nok mer sannsynlig at det er en liten irritasjon i tarmen eller noe! Men selvsagt, alt er mulig.. :-)

Skrevet

hehe ja kan jo være det å ;) for jeg har gått på do nå i 2 dager å er ikke heeelt fast i magen..:P off hehe..

Skrevet

hehe ja kan jo være det å ;) for jeg har gått på do nå i 2 dager å er ikke heeelt fast i magen..:P off hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...