Gå til innhold

Flere som føler det er uvirkelig at vi er gravide? :)


Ays73

Anbefalte innlegg

Var hos legen i dag med urinprøve for å være helt sikker på at testen var positiv, og den var det hos legen også :) De tok også en HCG prøve for å sjekke at denne nå stiger normalt, og jeg vil få ekstra oppfølging pga SA jeg hadde tidligere :) Det er en så deilig følese å være gravid og jeg gleder meg så veldig :)

Veldig koselig at det er så mange som venter i Juli, og jeg føler vi er en super gjeng :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er VELDIG uvirkelig! :P Vi hadde prøverør for å få spira til og sitte, og har derfor prøvd en stund! Så jeg ble veldig skjelven når testen viste ett sterkt kryss! :P Mannen fikk meg til og ta en ny test for ett par dager siden, bare så han fikk forsikret seg om at vi ikke tolket den første feil, til tross for sterk positiv test! :P Så tror han synest det er enda mer uvirkelig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ul igår, og fikk se at det faktisk var noe der + hjerteaktivitet.

Alikevel synes jeg det er rart å forholde meg til det. Mulig pga 2 ma, vanskelig å forstå at denne gangen skal det gå bra!

Tror vi blir en veldig fin gjeng her inne:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt uvirkelig, tror det liksom ikke :) For meg er det på en måte for godt til å være sant. Hadde en SA i oktober, og rakk ikke få unna 1 syklus før det satt.. Too good too be truth :)))

 

Trønderline: Kommenterte innlegget ditt fra ultrlyden din i dag, og ble så glad :) Man blir litt roligere når man virkelig ser og hører liv :) Dette er bare så spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at det er uvirkelig for dere "hemmelig" Når man virkelig har prøvd så lenge så må det være helt ufattelig nesten :) Blir så glad på alles vegne at det bare er flere og flere som "hopper" fra "bli gravid" til 1. tremister og til en av terminklubbene :) Denne gangen sitter det for oss alle og vi får en fantastisk juli md alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er helt uvirkelig.. Et øyeblikk kjenner jeg meg supergravid og planlegger desperat alt jeg må rekke å gjøre på jobb før jeg forsvinner (jeg blir så himla kvalm, har alltid være sykemeldt et par mnd på grunn av det). I det neste øyeblikket er dette helt fjernt fra virkeligheten og jeg må klype meg i puppen for å skjønne hva som er på gang.

 

Jeg er egentlig så overbevist om at dette er en drøm at jeg ikke har sagt det til en levende sjel ennå, inkludert mannen min. Aner ikke hvorfor jeg venter, vil bare være helt sikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He, he Lubine jeg har heller ikke sagt det til mannen ennå....tenkte jeg skulle ruge på hemmeliheten litt selv først:-) Tenker han bli å få sjokk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt sprøtt å være gravid, nesten uvirkelig! Fantastisk rart dette!! Jeg er så glad!!!

 

Jeg håper, håper, håper det går bra med spirene våre :) Jeg synes plutselig at tiden går så sagte, men det tar seg nok opp når jeg ikke tenker på det at jeg er gravid HVERT minutt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er totalt uvirkelig. Ikke er jeg kvalm, og det er sikkert lenge til noe vil synes på meg, så jeg kan liksom ikke forstå at det vokser til et lite liv inni meg... Ser derfor veldig frem til første kontroll, men det er ikke før i januar!!

 

Jeg tenker at juli er en fantastisk tid å få barn. Sommeren er i full blomst, og det kan bli mange fine trilleturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemy75 og Lubine: Har dere ikke fortalt mannen deres at dere er gravide?? :-) Hehe, jeg tror dere må være lagd av et annet stoff enn meg, jeg hadde ALDRI greid å holde munn. Kanskje hvis noe virkelig grusomt ville skje hvis jeg ikke greide å holde tett. Haha, det er jo litt artig også, da, å kunne overraske sånn:-) Hvordan har dere tenkt å fortelle det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på denne jeg. Er helt uvirkelig dette her. Tror nok i mitt tilfelle det er pga det har tatt så lang tid å komme hit (nesten 3 år, utredninger og 2 IVF forsøk). Er litt småkvalm og trøtt, men tør likevel ikke tro på det. Grugleder meg til første UL om 1,5 uker når jeg er litt over 7 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To gutter + en til?

 

Jeg sa det i dag. he he. Jeg måtte ta en ny test og vise ham.

Jeg måtte bare bruke noen dager på å fordøye det... Men nå er vi ihvertfall to om det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Cece* så hyggelig å se deg her! Vi to har termin samme dag:))

Vi satt vel inn egg samme dag også, om ikke jeg husker feil.

 

Det er uvirkelig for meg også, og i går var jeg sikker på at jeg bare hadde tolket testen feil, er innbildt gravid osv. Jadda... Så 1,5 uker etter de to(!) første testene kjøpte jeg en test til;) Snakk om sløsing av penger, men jeg fikk fred i sjela! Den var jo selvfølgelig positiv. Og nå var den i tillegg veldig, veldig sterk den streken, så da har vel hcg økt, håper jeg.

 

Snart UL! Både gleder meg og gruer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortalte det heller ikke til mannen/samboeren nr jeg tok testen. Pakket testen inn, sammen med boken fra Libero "Til deg som skal bli far" og en vogn rangle :) Gjett om han ble glad når han fikk pakken når han kom hjem fra jobb :) Aldri sett han smile så bredt :))) Dette er bare så uvirkelig :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig!! :)

 

Det er jo farsdag til søndagen, så hadde egentlig planlagt å gjøre noe ut av den dagen og overraske ham, men så klarte jeg ikke vente lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg måtte jo le litt i skjegget da jeg leste at du ikke hadde fortalt det ennå. Kan på en måte skjønne tanken, altså, men hadde aldri greid å gjennomføre det selv. Men nå er dere altså to om det - det er jo veldig koselig det også?

 

Selv har jeg fortalt det til mine to nærmeste venninner, og går og kjenner på at jeg egentlig gjerne skulle fortalt det til moren min og kanskje svigermor også. Hun (svigermor altså) kommer på besøk og skal bo hos oss noen dager om ca en og en halv uke, og hvis jeg har blitt skikkelig kvalm til da - som jeg er litt redd for at jeg kanskje kan komme til å bli, tror jeg at jeg kommer til å stemme for å slippe nyheten. Orker ikke gå rundt og late som at alt er i orden når det eneste jeg vil er å ligge stille og stirre i taket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg også hadde tenkt til lubine (overaske på farsdagen) men fant ut at det ble for lenge og holde på hemmeligheten... Er jo ikke så mange man snakker med om dette siden det er så tidlig, vanskelig å holde tett om dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ViVenter.

Ja, termin samme dag, og satte vel inn egg samme dag og :) Kjekt at vi var flere fra ass bef som ble gravide omtrent samtidig.

Skjønner godt følelsene dine rundt UL, i teorien er det jo aller størst sjanse for at alt er bra, men føler liksom at siden det har vært så vanskelig å komme hit, så er det liksom litt for godt til å være sant om alt skulle gå fint på UL også. Fullstendig irrasjonelt selvfølgelig, men sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan man trygt si :) Fikk først vite at min kjære søster er gravid og jeg ble jo helt i hundre:)) Etter en ukes tid følte jeg meg selv litt gravid, ømme bryster og et par dager med uteblitt mens. Men jeg har spiral, så dette MÅTTE jo bare være innbilt svangerskap under påvirkning av søstern min, tenkte jeg! Det gikk en uke og mensen hadde forsatt ikke kommet. Da ble d innkjøp av clearblue bare for å være på den sikre siden. GRAVID stod i displayet. Det kunne jo bare ikke være sant! Men d var det altså. Så nå sitter jeg her, i uke 6 (søstern min uke7). Sprøtt!! Spiralen ville ikke ut da tråden røk da gynegologen skulle nappe den ut. Nervøs, gla, redd, overlykkelig, undrende og alt på en gang! Men mest av alt håper jeg at alt går bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...