Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Før og etter fødsel? Hva liker du best/minst?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 før fødsel var jeg alt for tynn. jeg slet utrolig med å være for tynn, nå er jeg utrolig fornøyd..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Ja, i grunnen. Nå etter fire fødsler så er huden på magen lit slappere enn jeg liker, men har heldigvis ikke heng. Brystene er også litt slappere og har litt strekkmerker på både dem og magen, kjipt, men ok. Med klær på ser jeg derimot ganske flott ut. Slank og trent.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 Før: ja Etter: nei!!!! (har født 2 barn) Kan godt ramse opp alt jeg misliker men da blir jeg bare sur.. dagens klaging.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 Nei, vil under 60 kg. Så må ned hvertfall fire kg før jeg kan bli delvis fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 Fornøyd med klær, ikke helt fornøyd uten klær... Men mannen er fremdeles fornøyd min nakne kropp, så trøster meg med det.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #7 Skrevet 10. november 2010 Har aldri vært så fornøyd som etter jeg ble gravid! Endelig har jeg fått øynene opp for kroppspresset som jager oss gjennom livet, og hvor utrolig destruktivt og rett ut idiotisk det er (presset altså, ikke de som følger det). Og jeg nekter å følge det lenger Har lagt på meg 12 kg så langt og stortrives!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #8 Skrevet 10. november 2010 Jeg er kjempefornøyd med kroppen min, har egentlig alltid vært det. Nå ser jeg ut som før jeg ble gravid, så ingen forskjell på det lenger. Er mest fornøyd med at jeg er høy, slank og har passe store pupper og smal midje. Er egentlig ikke misfornøyd med noe, men hvis det må være én ting så er det at jeg har noen synlige åreknuter på beina.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #9 Skrevet 10. november 2010 Med et eneste untak er jeg helt fornøyd med kropen min. Var det før jeg fikk barn og erdet nå. Det jeg er misfornøyd med er en til tider litt kranglete hofte som gjør at jeg ikke kan løpe så mye som jeg ellers ville gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå