Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 ..Hun har ihvertfall ikke problemer med valker som tyter ut osv. http://www.dagbladet.no/2010/11/10/sport/ski/langrenn/foto/morten_krogvold/14235573/
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 haha jo vis du ser på det på en annen side! Synest ikke det er pent med damer som har slike muskle, she is a sheman! Det ser mer mannlig en kvinnelig ut spørr du meg da.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Jeg har full respekt for Marit Bjørgen, men hun ser vitterlig ut som en transvestitt når hun ikler seg selskapskjoler. Jeg synes det blir altfor maskulint med slike muskler på en kvinne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå