lille sprelle Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Jeg kjenner en "fjortis" som har skrytt av hvor mange treff hun har på bloggen sin... Ut i fra mine begreper har hun overhode ikke noe interessant å melde, så jeg fant den frem - og jaggu hadde jeg ikke rett! Bare skvalder om alt fra at hun frøys på vei til skolen, at hun var trøtt osv.... Hva gjør at folk leser slikt?
Gjest Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Av samme grunn som at vi er på Facebook og ser på reality-tv. Vi liker å kikke og å være tilskuere i andres liv.
lille sprelle Skrevet 10. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2010 åhh- jeg er ikke på fjesboka og eneste realityen jeg ser er 71-grader nord (de gjør så mye gøy).... så det er nok jeg som er unormal.....
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 Jeg har fulgt bloggene til div slektninger/familie siden jeg kjenner dem. Er også litt morro å finne ut hva som rører seg oppi hodet på disse tenåringene, for en normal samtale deltar de jo ikke i av prinsipp eller noe slikt. Innimellom dukker det opp noe morsomt eller intressant, ellers er det jo hyggelig for disse unge jentene at det er litt trafikk på bloggen deres. Men så voldsomt givende er det vel ikke i det daglige, men går jo så kjapt å sjekke innom når man likevel er på nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå