Gå til innhold

trenger hjelp. familie problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

min mann har en søster jeg ikke klarer. har gått til psykolog for å klare å være rundt ho.. men igenting hjelper..

jeg sliter på grunn av ho har lagd bråk rundt meg i over to år. jeg er sliten, lei meg og har fått høre så ekstremt mye..

ho har fått faren sin til å si til meg at jeg ikke er velkommen i familien. dette gjorde han tydelig i bryllups talen til sønnen sin.. ødela dagen vår ganske bra..

jeg trenger hjelp. jeg klarer ikke... ho har såret meg utrolig mye. jeg prater mye med mamma og mormor om dette men ingen av dem vet hvordan jeg skal klare dette..

jeg vil ikke ha denne søstra rundt meg. ho har gjort meg utrolig mye.

vil ikke ha dritt svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ikke ha henne rundt deg da.

Din mann må vel klare å se hvorfor du sliter med henne og muligens resten av familien.

jeg har en bror som mener at jeg ikke er verdt en dritt og at han er en gud omtrent. Du aner ikke hvor mye dritt som kom derfra i løpet av noen år før jeg bare sa stopp. nå har vi ingenting med hverandre å gjøre.

Men jeg syntes ikke du skal sette henne som ansvarlig for hva faren sa i brylluppstalen, der klarte din svigerfar å gjøre selv. Om hun har bakket opp om eller ei det er han som har gjort noe galt der.

Skrevet

min mann ser det men tar ikke neo hensyn til det.

jeg må ha ho rundt meg for ho bor hjemme hos foreldra sine enda. så ser ho der hver gang vi er der.. kan ikke droppe å dra for at ho er der. er det minst mulig men er der..

uff kjipt at broren din har holdt på sånn. trist..

Skrevet

Hvorfor kan du ikke droppe å dra til foreldrene hans, han kan jo reise alene , sammen med barna du trenger jo ikke være med.

Jeg går ikke i de familieselskapene jeg vet han skal til annet en hvis det er bryllup eller dåp da.

Men er jo ikke store problemet siden han syntes hans tid er for viktig for å tilbringe med sin slekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...