Gå til innhold

Duotesting (samme som på Moden Gravid)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på veiledningssamtale på Ullevål og jeg er ganske sikker på at de sa der at de skulle ringe meg fra Riksen og avtale ultralyd, men jeg har ikke hørt noe. Skal jeg vente på brev? Er det noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Duotesten skal taes mellom uke 8-12 (sånn ca., husker ikke nøyaktig nå dessverre), så du vet jo selv hvor langt du er kommet... Så etterlyser du dersom du nærmer deg..

 

Lykke til :))

Skrevet

Vi var på Ullevoll og Riksen samme dag. Først tok vi blodprøver på Ullevoll, så reiste vi til Rikshospitalet for UL. Dette var i uke 12.

 

 

MEN blodprøven kunne ikke brukes for da vi kom til Riksen viste det seg at det var to små luringer inni magen :)

Skrevet

Vi var på Ullevoll og Riksen samme dag. Først tok vi blodprøver på Ullevoll, så reiste vi til Rikshospitalet for UL. Dette var i uke 12.

 

 

MEN blodprøven kunne ikke brukes for da vi kom til Riksen viste det seg at det var to små luringer inni magen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...