Gå til innhold

Inspirert av "horeinnlegget."


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kler du deg kun "for deg selv" altså etter hva du føler deg fin i og at det er viktigst. Eller tenker du at klærne du velger ikke bare avspeiler deg men også familien din (mannen din, barna dine osv) ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kler meg for meg selv OG for kjæresten/familien min. Føler ikke på noen konflikt mellom de to.

Skrevet

Begge deler. Nå begynner de eldste barna mine å bli store, og det hadde blitt utrolig pinlig for dem dersom jeg da kledde meg horete eller som en fjortis. Jeg vet hvordan barn kan være, og vil ikke at de skal bli ertet eller mobbet fordi de har en mor som ikke tenker på andre enn seg selv. Samtidig er det viktig at jeg føler meg vel selv. Derfor blir det klr som både jg føler meg vel og itt sex i, og samtidig ikke er tacky eller noe de rundt meg kan skjemmes over at jeg tar på meg.

Skrevet

Når jeg kler meg, så er det viktigste at klærne skal være lette å få av, gjerne i en enkel håndvending.

Skrevet

For min egen del kler jeg meg nesten bare for å holde varmen. De eneste gangene jeg tar på meg noe pent for min egen del er til jul og nyttårsaften. Da pynter jeg meg selv om jeg er alene.

Ellers kler jeg meg kun for å oppfylle sossiale konvensjoner og for å gi de riktige signalene om hvordan jeg vil oppfattes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...