Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Jeg har to bekjente som er/har vært fosterfamilie. Den ene familien fungerte tydeligvis ikke, forstersønnen flyttet ihvertfall ut etter to og et halvt år, da han var tretten. I den andre familien var barnet baby da han kom til dem, og de fikk etter en rettsrunde adoptere ham. Men de virker litt harde og kalde med barna sine, så jeg vet ikke hvor godt det egentlig fungerer selv om de har det godt økonomisk. Hadde vært fint å være fosterfamilie selv, men tenkte å vente til de yngste blir litt eldre ihvertfall. Er det noen her som enten selv har vært fosterbarn, eller som har vært fosterfamilie? Hvilke erfaringer har dere?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 de får ikke økonomisk støtte om de har adoptert barnet! Vi har snakket om det, men ønsker at egne barn skal blir større først.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 ...Nei, men de har god økonomi selv, mente jeg.Tjener bra. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå