*Rutletutt* Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Har en 1. klassing i år og kjøpte i går nye vintersjo til ham. Tror de het N2 eller noe sånt...noen som har erfaring med disse? Har alltid hatt Ecco tidligere, men syns 900,- er drøyt for et par sko, jeg altså...de er jo mye mindre ute på skolen enn da han gikk i bhg også. Får satse på at disse holder stand;-)
Blåmandag Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Jenta i 4.klasse har sorte Primigi støvler. Kjøpte på OBS; så var ikke så dyre som de vanligvis er.. I første klasse hadde hun Ecco, i andre Superfit og i tredje Ponny. Har vært mest fornøyd med Superfit og Ecco. Det er dyrt med sko,men verdt det. Min er mye ute utenom skolen, så skoene blir mye brukt.
TøffiTrynet☠ Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Jeg har disse: http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35018&productId=267490&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= Kjopte de da jeg var i Sverige, og dparte meg et par hundrelapper på det. Gutten min, som går i 2., er kjempefornøyd. De er gode, varme, vanntette, og sitter godt på foten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå