Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 er det noen som barberer seg nedentil før fødsel? er dette vanlig? trodde de fleste sleit med å gjøre dette og at det var helt naturlig å ha "jungel" når man føder, men har lest om noen som gjør dette..... hva gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 glattbarbert! De får se inn i jungelen, trenger ikke la jungelen være på utsiden også!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Jeg gjorde som jeg alltid har gjort, glattbarbering annen hver dag. Trenger ikke å se for å barbere seg, jeg kjenner i alle fall hvor jeg har barbert og hvor det er hår. Litt vondt å komme til med bekkenløsning, men fant en måte å gjøre det på. Men hadde jeg hatt en jungel hadde jeg møtt til fødsel med en jungel. Man får ofte ubehag eller kløe om man plutselig barberer seg, det samme gjelder når det vokser ut igjen. Det å barbere etter fødselen er heller ikke noen dans på roser, i alle fall ikke når man er skikelig hærjet og full av sting. Men det går det også, men man må helst bruke nytt barberblad og de er ikke gratis.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 Ikke lett å se når man skal barbere seg, men det gikk da på en måte det også. Jeg fikk beskjed om at jeg måtte barbere litt, pga ks
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 Jeg er "pent" stusset... Dvs jeg fjerner jungelen med maskin, eller korrekt sagt for øyeblikket; mannen fjerner jungelen. Da blir jeg ikke helt glatt, men det irriterer ikke huden, og stikker ikke ille i etterkant. -Har prøvd å gi mannen en høvel ved flere anledninger (han ser jo tross alt bedre der nede!), men skulle ikke to at den mannen barberer seg i det hele tatt. Rød, sår og full av blemmer blir resultatet av det! (blir IKKE slik når jeg barberer selv!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå