Mockanin Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Minsten på snart 5 år skal snart ha barneselskapet sitt. Jeg sitter og tenker på hvem han skal invitere. I fjord hadde vi helle avd., det kommer ikke på tale i år. Lurer litt på invitere førskolebarna, men er usikker på om jeg skal ta bare de på avd. (4 stk + jr.) eller alle førskolebarna i bhg. (9 stk. med jr.). Uansett hva det blir til med førskolebarna tenkte jeg å invitere en gutt som er ett år yngre og som jr. leker mye med + en jente som også er ett år yngre. Hva synes dere om det med førskolegruppa?
Gjest irismor Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Har han lyst til å invitere alle førskolebarna og dere har plass så hvorfor ikke :-)
Mockanin Skrevet 10. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2010 Er det greit at jeg er alene med 13 unger? Eller bør det være noen flere voksne til stede? Mannen må ta med bikkja ut under selskapet. Mange er jo redd hunder og han vil gjerne være med og leke når det løpes rundt hos oss. En vilter schäfer er ikke tingen sammen med 11 unger.
Mockanin Skrevet 10. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2010 hvor fikk jeg 13 fra mon tro? Blir jo bare 11.
Gjest irismor Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 I den alderen tror jeg ikke at det er noe som helst problem. Ikke styr så mye med og lag det enkelt og lettvint for deg selv. Eneste jeg har lært av barneselskap er at det lønner seg uansett alder å ha kopper med lokk og sugerør. Lag eventuelt gele i gjennomsiktige engangsglass og lag lagvis med forskjellige farger :-) En slager her i huset =o) Var alene med 9 stykker i alderen 2-5 år, jenter men det er da ikke så stor forskjell.
piranha Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 Vi hadde 5-års bursdag for junior i helgen, det var ti viltre 4- og 5-åringer. Vi var to som passet på at alle fikk det de trengte og det gikk greit, men tror det ville blitt litt for mye å ha alle alene. Stadig noen som vil ha mer drikke, spise og gjerne litt hjelp;) Hvis jeg var deg ville jeg nok hørt om noen kan hjelpe deg litt:) Ha en fin feiring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå