Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Hvordan takklere der å ha fibromyalgi og være gravid??? Jeg sliter med sinnsyke smærter i hele kroppen fra topp til tå men tørr ikke ta smærtestillende for det. Noen tips råd på noe som kan virke på smærtene annet en en varm dursj???? PLEASE GI MEG SVAR.....TROR JEG DØR PÅ MEG SNART..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 jeg har fibromyalgi, og har akkurat blitt kvitt hypermesis. Så jeg klager ikke over fibromyalgien, Bedre å ha vondt her og der enn å spy 11 ganger om dagen fant jeg ut. Det er ikke verdensundergang å ha vondt.Dette visste vi om før vi ble gravide.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Jeg sliter med sinnsyke smærter. Kjenner alt av værforandringer sinnsykt godt. Brukte pinex forte for smærtene før svangerskapet men ble kvitt kun toppene på smærtene. Nå tørr jeg ikke ta smertestillende. Legen mener jeg kan ta paracet men det hjelper jo ikke i det heletatt. Da kan jeg like godt holde meg uten mener jeg. Jeg vil gjerne ha tips på va som kan hjelpe... Hva dere andre kan anbefale.. er desperat... prøver alt nå bare jeg slipper litt av smærtene. Dette er jo værre enn en fødsel jo...Skal man jo gå slik i 9 mnd er jeg redd det blir lite energi til fødsel og barnet osv. Har jo flere barn jeg tar meg av til daglig, men i den siste tiden føles det veldig motsatt. Har store problemer å gå over gulvet, eller komme meg fra rom til rom.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 Har også FM, og det er dessverre sånn at du nesten må klare deg uten noe smertestillende mtp barnet. Har du prøvd rispose (som du varmer i microen ? Det er vel det eneste tipset jeg har. Vet hvordan du har det, klarte meg igjennom det 2 ganger ved å ta 1 dag av gangen. Lykke til : )
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 hehe, trodde rispose var noe form for smertestillende, så jeg leste liksom ordet på engelsk.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå