Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Vurderer å kjøpe en sånn til vårt julebord: http://www.filippa-k.com/f10/woman/dresses Klikk deg mot høyre når du er inne på siden, det er den første røde du kommer til.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 tja. Man bør være veldig slank hvertfall
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 hvilke former har du? for å være helt erlig, så syns jeg den ser slaskete ut. Altså, at man lett kan se ut som en slapphudet skrukkete rips i den kjolen, om man ikke har veldig flotte former (store bryster og snerten rumpe)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 Er slank, med bra figur. Rumpa er snerten, men brystene små =( Den må jo uansett prøves på, det har jeg ikke gjort enda.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 Hvis ikke du er sylslank med store sprettpupper og fabelaktig rompe er det en sykt kjedelig kjole.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 Den røde likte jeg ikke. Men den mosegrønne var fin i fargen.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #7 Skrevet 10. november 2010 http://www.ginatricot.com/no/kolleksjon/ccollection-p0.html#product_118583 Den har jeg. jeg har små pupper, litt rompe og markert midje. Den sitter pent på.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #8 Skrevet 10. november 2010 Den var fin, men man må, som du, ha kropp til det. HI
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #9 Skrevet 10. november 2010 Jeg syntes den så veldig fin ut. Men om den er veldig tynn i stoffet kan det fort fremheve mye som kan kanskje helst ikke vil fremheve. Men det går det også å kjøpe hold inn drakt som suger inn alt som er . Den trenger man absolutt ikke være superslang for og gå i. Men kan gjerne være frodig men helst litt stram i kroppen også .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå