Gå til innhold

Nettopp blitt gravid? Se hær..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle jenter, og ikke minst gratulerer til dere alle med en liten spire i magen. Jeg lurer egentlig bare på om hvor ofte dere testet dere fra mensen uteble og til dere fikk positivt svar? Jeg er 5 dager over IKM nå, men vet ikke om det er noen vits i å teste enda. Jeg har en normal syklus på 28 dager imellom vær mens, og pr.dags dato alle tegn på at jeg er gravid. Har ømme pupper, økt matlyst, konstant trøtt, mensmurringer i underlivet, trodde jeg fikk mensen for 3 dager siden men det kom bare litt utflod med litt blod i på papiret etter dobesøk som varte i et døgn. Den siste tiden av dette døgnet ble det mere brunlig utflod. Jeg har i dag kjent at kvalmen har kommet snikende og har gått ca 1 uke med litt hodepine. (Hodepine er noe jeg skjeldent har) Hva tror dere jenter.....Når kan jeg begynne og teste??? Og evt. hvor ofte trenger jeg å teste vist første test er negativ.

Ønsker dere alle til lykke med svangerskapet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testet positiv første dag etter uteblitt mens. Men med andremann gikk jeg ei stund over tiden. Husker ikke nøyaktig Kanskje det var rundt 1 uke. Jeg tror du godt kan ta en test.Symtomene dine er ivertfall veldig lik mine ser jeg. lykke til du også.

Skrevet

forutsatt at du bruker en test som er sensitiv nok (kjenner ikke til billigtestene), så kan du teste fra første dag etter Ikm. Så svi av en test, du. Sjekk bruksanvisningen først at du ikke må vente lengre.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...