Gå til innhold

Hvorfor gjør folk slikt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En dame har postet link til en kjole hun har kjøpt til julebordet, som hun tydeligvis synes er veldig fin og som hun skriver at hun gleder seg veldig til å bruke. Hva er det da som får folk til å komme med kommentarer om at den var jammen stygg, det er en kjerringkjole, kunne passet til moren, osv. Det er greit nok dersom man ikke liker kjolen, men hvorfor må man fortelle det til den som tydeligvis er stolt og glad over noe hun synes er fint? Jeg synes det er så unødvendig, forstår ikke hva folk får ut av det.

Og jada, jeg vet også at man må regne med mange slags reaksjoner når man poster noe på et anonymforum, men det betyr jo ikke at man MÅ svare negativt, det er et valg man tar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, regnet med som en selvfølge at det var et rent tulleinnlegg, og at HI ønsket nettopp slike reaksjoner. For øvrig synes jeg folk skal være ærlige mot dem som spør hva man synes om en ting.

Skrevet

Jeg svarte at hun sikkert ville se ut som en engel i den (siden det var en engel på kjolen) og la til et blunkefjes bak, akurat som HI i den andre tråden brukte. Slik jeg tolket det, pga blunkefjeset, så var dette innlegget bare tull og en parodi på innlegget om hun som hadde bestilt den ultrakorte hvite kjolen. Tror neppe HI i innlegget du nå kommenterer var seriøs.

Skrevet

Men hun spurte jo ikke, hun skrev at hun hadde kjøpt kjolen og gledet seg til å bruke den. Hvorfor skal man da drepe gleden henens med å fortelle at man synes kjolen var stygg?

Skrevet

Når man legger ut slike innlegg her, er det det samme som å be om synspunkter. Hvorfor skulle man ellers gjøre det? Men når det er sagt, så er det helt opplagt at nesten alle innlegg av den typen er rene tulleinnlegg. Og da får man tull til svar.

Skrevet

Seriøst, skjønner du virkelig ikke at HI i den andre tråden bare tuller?

Skrevet

Selv svarte jeg ærlig, men trodde likevel at det var selger av kjolene som hadde lagt inn tråden der. Med den type stygge, lett på tråden look og billige + billig lokk på klærene så selger forretningen neppe mange kjoler. Hvis innlegget er seriørst så burdte den stakkars jenta være sjelelykkelig for svarene, som forhåpentligvis kan " redde " henne og mannen ved å finne seg en skikkelig kjole til julebordet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...