Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Jeg klarer ikke å glemme hun fostermoren som fikk et barn hos seg på 7mnd og som oppdro han i 5år for at barnevernet senere bare tok han ifra hjemmet. De tok han fra "mamma" og "pappa" på dagen fordi fosterforeldrene ikke ville godtkjenne at barnehagen skulle gi han 3liter vann per dag for at han skulle lære seg å tisse på do. Jeg tenker sånn på den stakkars gutten som nærmest ble "kidnappet" fra hjemmet. Nå bor han i et nytt fosterhjem. Noen som så dette programmet? Tanker?
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Jeg tenker at jeg tviler på at det var årsaken til at han ikke fikk være der lenger..... Jeg synes generelt at BV er vanskelig å diskutere fordi det alltid er mange sider av en sak og at vi ikke får detaljene rundt de ulike sakene.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Fikk ikke sett det. Men ville se det. Går det i reprise? evt når?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 Vet ikke. Verdt å se, jeg lærte masse av programmet. Joda, jeg er enig at man bare får se èn side her, men hvilket inntrykk jeg satt igjen med. H.I.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/682329/ Innslaget om gutten kommer etter Amanda saken.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 Tviler på at det var dette som egentlig var årsaken... Slike saker blir rare, fosterforeldrene kan si hva de vil om hvorfor de ble "fratatt" ungen. BV har jo taushetsplikt og ingen mulighet til å uttale seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå