Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Jeg skal begynne å søke på jobber igjen nå etter å ha vært hjemme med barn! Sist jeg søkte jobber var regelen at søknaden skulle sendes per brev, men nå har det visst blitt vanlig å sende søknaden på mail istedet! Mitt spørsmål er da om jeg skal skrive søknaden i selve mailen eller og jeg skal skrive den i word og legge både den og cv som vedlegg? Cv legges jo selvfølgelig som vedlegg uansett.. Hva ville dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Jeg søker selv jobber om dagen og har lest mange artikler om emnet. De anbefaler og gjøre dobbelt, dvs kopiere søknaden i mailen samt sende med som vedlegg. Dette fordi du da er helt uavhengig av om de får åpnet vedleggene eller ikke. Jeg oppdaget i går at min cv har blitt helt rar..... og det er jo litt kiipt at jeg faktisk har sendt ut slike dokumenter.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Takk for svar! Da skal jeg skrive den begge steder! Krysser fingrene for at vi begge snart får jobb. De henger ikke akurat på trær om dagen!
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 Her jeg bor er det ingenting å søke på dessverre. Må bare innse at jeg må pendle for å få meg en jobb. I Oslo var det overraskende mange jobber jeg kunne tenke meg å søke på. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå