Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Hvor lang tid tar det å komme seg etter en slik inngrep (ikke seksuelt men tissing osv) Blir de sykemldt? Noen som kan svare ???
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Ingen problemer med tissing, fordi inngrepet er i pungen og ikke i penis. De kommer seg fort, og sjelden de trenger sykemelding
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Mannen kom seg godt dagen etter. Han tisset normalt uten problem rett etter inngrep. Var sykemeldt i 2 dager pga sterke smertestillende som ikke lot han kjøre. Men ellers var han som normal. Inngrapet var faktisk ikke så ille sa han. Husk å be din mann ta med joggebukse.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 Ok takker, har lest litt om det men av og til er skriften fra sykehus og virkligheten litt andeledes. Kjenner jeg gruer meg litt på veiene hans men ikke han he he he Håper det bare går bra og at ting funker seinere ;P
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 Det skal jeg huske på takker, skal kjøre å hente han siden som du sier ikke kan kjøre selv. Hvor lang tid etter er det tryggt å ha sex igjen da?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 Dersom du tenker trygt som i steril, så må dere vente noen måneder. Han må levere inn sædprøve som viser ingen levende sædceller før det er trygt Ellers sånn inngrepsmessig, så kan dere ha sex med prevensjon så fort han føler seg klar
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #7 Skrevet 10. november 2010 Jeg husker ikke når vi hadde sex etter inngrepet. Man venter mer fordi man vil slippe betennelser/bakterier enn at det gjør vondt. Vi ventet ikke i alle evighet iallefall. Alt fungerte som før:)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #8 Skrevet 10. november 2010 Åååå....mente du steril:) Vi fikk beskjed om at svømmerne hans var fullt levedyktige frem til 6uker etter inngrep. Brukte p-piller 2mnd etter inngrep - for å være på den sikre siden. 3år etter inngrep - ingen baby - og vi angrer ikke.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #9 Skrevet 10. november 2010 Ja det var steril jeg mente. skal bli så godt å slippe alt av p-piller, spiraler eller kondomer. Takk for svar på alle de rare spørsmåla mine. HI
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #10 Skrevet 10. november 2010 Tviler på at han heler har lyst på sex de første dagene etter inngrepet, å med tre barn hvor en er nyfødt så blir det ikke så mye enda på han eller meg men men vi kommer sterkere tilbake etter hver ;P Som jeg skreiv over her skal det bli godt å slippe alt av prevasjon å planlegging. Takk for svar! HI
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #11 Skrevet 10. november 2010 Min er sterilisert. Han kom seg i løpet av noen uker, men hadde litt komplikasjoner da.. He he. Men vi er veldig fornøyd med resultatet
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #12 Skrevet 10. november 2010 Hvor lang tid måtte dere vente fra besøk hos fastlege til operasjon, da? Her fikk vi vite at det var et års ventetid... Ikke HI
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #13 Skrevet 10. november 2010 Her har de en avtale med en privat lege som gjør det i nabobyen. tror det tok 6-8 uker. ikke mer. Veldig kjapt. Sykehuset her gjør ikke slikt i det hele tatt. fastlegen bare henviste til denne legen og snipp-snipp:) hehe.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #14 Skrevet 10. november 2010 Min mann gjorde det på privat sykehus. Kostet litt, men greit å få gjort det med en gang. Han hadde litt smerter i lysken noen uker etterpå pga mye løfting. Ellers ingen komplikasjoner. Skulle vel ha levert sædprøve, men vi satser på at det har gått bra og at vi ikke for oss en liten overaskelse
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #15 Skrevet 10. november 2010 Mannen min er sterilisert, og vi fikk "klarsignal" nylig, ca 2 mnd etter inngrepet. Alt fungerer som før, og jeg trenger aldri mer tenke på p-piller, hormonspiral +++ HURRA:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå