Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Vil gjerne ha ærlige meninger, men trenger ikke være frekke:) hva hadde du tenkt hadde du hørt et søskenpar som het Adine og Hermine?? Adine har vi, og elsker Hermine hvis dette blir jente, men vet at to -Ine navn blir veldig likt, men har og hørt mange som liker kombinasjonen..... Så si deres mening jenter:)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Kjmpefine navn, men sammen....???? Bli litt sånn som Knoll og Tott mener jeg, men trenger det å bety noe hva jeg mener da? Faktisk synst jeg du skal gå for det du liker best selv.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Pene navn hver for seg, mem helt ærlig syns jeg det blir litt smør på flesk.. om du skjønner Litt sånn som Elmer og Helmer..hehe Men for all del, det er flotte navn, så hvis dere ønsker å bruke dem, så gjør dere det. Det er dere som skal like dem
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 litt for likt når begge slutter på -ine. Hva med Heidi?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 Synes de var fine jeg! Ikke ultramoderne som det blir 4 av i klassen, men moderne og flotte navn:)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 Ja, vet d blir likt, og sånn sett så er d jo vi som skal like dem ja, men vil jo bry meg litt om hva andre mener, hvis samtlige syntes d blir rart;-)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #7 Skrevet 10. november 2010 -dine og -mine, liksom :-D Det er jo koselig at søsken har navn som klinger fint sammen, men kanskje ikke SÅ like...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå