Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Hadde 3.grads revning, og ble sydd sammen igjen. Etter nesten 2 1/2 uke måtte jeg få fjernet to av stingene av fastlege siden de ikke løsna skikkelig, og knutene og endene på tråden stakk og klorte så innmari og var til plage ved tørking av underlivet (de nærmest skjedeåpningen), og ved bevegelse ellers (å sitte, gå etc). Legen kikket oppover i vagina også, og der var fortsatt alle stingene INTAKTE 3-4 cm innover)! Ingen synlig "oppløsning" innvendig altså. De fleste i mellomkjøttet hadde forsvunnet. Når i all verden skal de inni meg forsvinne? Overlegen som sydde meg sammen sa at de ville løse seg opp etter 12-14 dager. Nå har det gått 3 uker (21 dager)! Enn så lenge er jeg ihvertfall happy over at de som irriterte og plagde meg er fjernet:)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Jeg dro ut 4 cms tråder etter 3-4 uker selv, de hadde løsnet helt innerst så trådene jeg holdt i hånda var 8 cm lange. Vær obs på at du ikke blir betent, sjekk deg til legen når du har fått ut alle for å være sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå