Gå til innhold

Er Bergans verdt pengene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må kjøpe meg nye uteklær. Så tenker kanskje å kjøpe bukse og jakke fra Bergans, hvis det er verdt pengene.

 

Er det bra kvalitet og klær som varer en stund?

Hva mener du om Bergansprodukter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, absolutt. Har både gortexjakken og boblejakke fra Bergans, og verdt hver krone!

Skrevet

Ja, i mine øyne er Bergans synonymt med kvalitet. Koster endel penger, men er virkelig verdt det!

Skrevet

et alternativ er marmot eller arxiy.... husker ikke hvordan det skrives.

 

Skrevet

Absolutt verdt prisen sin ja.

Og skulle noe skje så er Bergans ganske snille på reklamasjoner.Jeg fikk helt ny jakke når den jeg hadde hadde raknet litt i en søm som de lett kunne sy igjen på 3 minutter.

Skrevet

Jobber i sportsbutikk, og synes Bergans er verdt pengene ja. Men skal innrømme at som ihuga Bergansfan, har jeg nå konvertert til Beerenberg. Myyyye varmere jakker, penere sydd, og ikke minst; Dunjakken der er vann/vindtett! Det er ikke Bergansdunen. Finere fasong også, på beerenbergproduktene, på dunjakken der, blir ryggen på jakken liggende inntil ryggen sin, den buler ikke ut :-)

 

Dra på en butikk og prøv! :-)

Skrevet

Da ble det Bergans jakke og bukse på meg! :)

Modellen som ble brukt i 71grader nord ;)

 

HI

Skrevet

Gratulerer! Nå får du nesten ønske litt vind/regn/slaps og kjenn hvor god den er, selv uten tykkgenser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...