Gå til innhold

Trenger tips om fine farger å male stua i, sitter helt fast :-/


Spirevipp med go`gutten

Anbefalte innlegg

Vi skal snart male stua vår.

Den er ikke så stor, men det er høyt under taket (helt opp til mønet).

Også er det malt panel her fra før, hvitt i taket og grått på veggene.

 

Nå er vi skikkelig lei av å ha grå stue! Taket er det greit med, det skal få være hvitt, men hvilken farge er fin å ha på veggene?

 

Jeg ser for meg en litt lun, lys farge med litt brunt/beige i. Har prøvd å male noen flekker med en farge som heter sans, men den ble så skitten i fargen, ble ikke pent.

Har også prøvd noen flekker med fargen latte, men den ble så veldig lys.

 

Finnes det ikke en mellomting mellom caffe latte og latte for eks?

Eller er det noen flinke damer her som har andre tips? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viss du går til ein fargehandel med godt utvalg har dei jo som oftest ein heil vegg med fargeprøver. Så er det berre å plukke med seg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vi gjort :-)

Men jeg syns det er vanskelig å se hvordan fargene blir før man får de på veggen, derfor tenkte jeg å høre om det er noen her som har en farge de er superfornøyd med i stua si :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(har dessverre ikke mye om emnet, men Spirevipp med go'gutten: Kan det hende du gikk gravid sammen med meg i 2005/2006? ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner igjen nicket ditt ja :-) Jeg var gravid i 2007, men jeg var lenge på bli gravid før det så du husker sikkert nicket mitt fra da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig! :) Hehe,jeg har holdt på å spørre ut en annen Spirevipp her inne, men da må det jo være deg :)

Vi skrev jo ganske mye sammen på bli gravid hvertfall :)

 

Jeg er gravid i uke 9 nå, så det er spennende tider :) Alt bra med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulerer med nytt frø i magen :-) Alltid spennende det :-)

 

Alt bra med oss, gutten vår har akkurat blitt tre år, og nå er jeg i uke 26 med et lite nurk til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg også! Virkelig spennende :)

Jeg husker dere prøvde lenge første gang; gikk det lettere denne gang?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi brukte to år første gangen, og siden vi hadde så små sjanser til å bli gravid har vi ikke brukt noe prevensjon siden.

Da gikk det 2,5 år etter fødselen før jeg ble gravid igjen. Hadde over hodet ikke planlagt det, og det "passet litt dårlig", men nå er jeg bare glad :-) Var akkurat ferdig med utdannelsen min og gledet meg masse til å begynne å jobbe, men jeg får vel jobbet nok i løpet av livet om ikke akkurat nå :-)

 

Hvor stor er jenta deres nå? fire år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går seg til :) Ofte er det slik at det ikke helt passer.. Mitt lille frø nå var absolutt ikke planlagt... Men etter sjokket har lagt seg, og man ser mulighetene- og ikke begrensingene, så går alt :)

 

Jenta mi ble 4 i juli ja- tiden går fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...