La Perla Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Jeg har en veldig moteinteressert niese som snart blir 19, så jeg må finne på en bursdagspresang til henne. Hun jobber i klesbutikk, så det er ingen vits å gi henne klær. Men hva med et smykke? Og da lurer jeg på - hva slags smykker liker unge, trendy jenter nå for tiden? Tar gjerne imot andre gavetips også...
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 jeg er ikke veldig moteinteressert men litt er jeg jo, er 20år så blir jo på samme alder som din niese. jeg er veldig glad i perler, ellers har de manger fine smykker på glitter, gjerne med litt farge også, vet at lille skal være ganske inn nå. her er noen tips: en god maskara( gjerne den hun bruker) sminke (vist du vet ca hva hun bruker) gavekort en gøy dvd eller dvd serie en stillig veske ja det var det jeg kom på akkurat nå
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 mente at lilla skal være inn nå, det var hvertfall det i høst, men de pleier jo å ha masse forskjellige farger på glitter
La Perla Skrevet 10. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2010 Kjempefint! Tusen takk skal du ha!
Let's hear it for the boys! Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 Disse smykkene er helt fantastiske! Ikke spør meg om hvor man kjøper dem. Google is your friend http://ulrikkelunds.blogg.no/1287967837_kan_ikke_leve_uten.html
Let's hear it for the boys! Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 Hmm. Fant nettbutikken, men hvis ikke du er intr i å bruke 300-400 dollar på gave, så kan du sikkert droppe det. Hehe.
La Perla Skrevet 10. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2010 Det var kanskje litt vel dyrt, ja. Synd, for hun hadde sikkert likt de smykkene kjempegodt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå