Gå til innhold

Har lest mye sykt og grusomt men dette her..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må si jeg synes det er sykt å sitte og google groteske detaljer fra en drapssak.

Skrevet

Grusomt:( Tror ikke jeg orker detaljer.....

Skrevet

Sykt? Av meg? Eller er det de som har utført handlingene som er syke? Eller er vi på lik linje? Herregud. Det handler om nyheter. Er det sykt å googlee alt som ikke er hyggelig da?

Skrevet

Må si det er ganske sykt å google det ja!

Lurer virkelig på hva du skrev i søkefeltet!

Skrevet

Den historien der er helt jævelig. Det finnes ondskap i verden, det er dette beviset på. Men tror nok saken har fått mer oppmerksomhet en vanlig fordi det skjedde med en overklasse familie som var "kjente". Tror det er mye ondskap i verden, dessverre, men man hører bare om en liten del i media.

Skrevet

Selvsagt sidestiller jeg ikke voldtekt og drap med googling, men jeg synes det er underlig oppførsel å sitte og meske seg med detaljer fra en drapssak. Nei, ikke sykt å google noe som ikke er hyggelig, men sykt å trenge nærmere beskrivelser av voldtekt og drap.

Skrevet

Okay. Antar at jeg uttalte meg litt uklart. Jeg søkte ikke opp detaljer. Jeg så saken på vg for en stund siden og søkte "Petit family" på google. Jeg googler nesten alt jeg leser på vg, fordi de er så variert kvalitet der, så det var ikke unik for denne saken at jeg googlet den. Leste litt om rettsaken på CNN og der sto det noen grusome detaljer. Når det er sagt, hadde jeg visst om disse detaljene hadde jeg ikke begynt å lese innlegget.

Skrevet

Jeg har i utgangspunktet imot dødsstraff, men dette her synes jeg faktisk han fortjener..... FY FAEN!!!!!! PURE EVIL!!!!

Skrevet

Ja. Den staten dette skjedde skulle akkurat avskaffe dødstraffen da dette skjedde, så ble den innført igjen. Det sier jo litt....

Skrevet

Så HI er syk fordi hun googler en sak som er offentlig kjent?! OMG...typisk dib!

Da er jeg syk også da, for jeg ser ofte på krimsaker fra virkeligheten som innebærer drapssaker og andre fæle ting. Gud så syk jeg er..

Forresten en syk sak! Kan ikke fatte at det finnes så onde mennesker der ute.

Skrevet

Det har ingenting med å være syk å gjøre 09.44.

Skrevet

Æsj. Etter at jeg leste detaljer onm denne saken for et par år siden fikk jeg en sånn uggen uro inni meg som varte i ukesvis. Jeg vet ikke om det er dumt eller bra å vite om sånt. Mitt resultat ble at jeg skaffet meg husalarm iallefall.

Skrevet

Det er bra å ikke være for blåøyd og faktisk sette seg inn i at det finnes onde folk i verden..får nå ihvertfall meg til å være mer forsiktig. Men det er klart det finnes folk som ikke tåler å lese sånt også.

Heldigvis er de fleste mennesker gode.

Skrevet

Jo, å meske seg med groteske detaljer har en hel del med å være syk å gjøre!

Skrevet

Sa jeg at jeg mesket meg? Skulle gjerne vært detaljene foruten. Men jeg gidder ikke ta VG eller DB nyheter seriøst så jeg ville lese historien fra en mer seriøs nyhetsagent. Dessverre g\fikk jeg lese mer enn jeg burde. Synes du er ganske påståelig her.

Skrevet

Hvem er det som mesker seg med detaljer da??!!

Så hvis en ser på en drapssak på tv da med detaljer, er en syk da også?!

Skrevet

Ok, dersom det var slik du fikk vite detaljene er jeg enig med deg, da er det ikke sykt. Men synes altfor mange koser seg med grusomme ting på nettet, videoer av henrettelser og bilder på rotten.com. Jeg synes det er sykt at folk frivillig oppsøker slikt, og det som underholdning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...