Gå til innhold

Hvilken kuldekrem vil du anbefale? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

A creme fra apoteket er fantastisk! Jeg har en gutt med eksem og nupper og den virker veldig godt. Den er fet og drøy og god i kulden også. Har også god erfaring med avene sin. Liker hele avene serien.

Skrevet

man trenger faktisk ikke kuldekrem til normal hud.

iflg hudleger og barneleger er dette kun komersielt

Skrevet

eight hour cream - E. Arden. (Det var denne barnehagen også anbefalte)

Skrevet

Kuldekrem er ikke nødvendig! Heller mer skadelig, i bhg hvor jeg jobber smører vi ikke på barn det. Har gitt beskjed om at vil foreldre det, må de gjøre det hjemme før de kommer i bhg, eller i bhg. Fordi det ikke er enighet rundt dette. Har barnet normal hud er kuldekrem tull og for hysteriske mødre!

Skrevet

rart at bhg anbefate en krem når det blir opplyst at kuldekrme ikke er bra!

Bhg ansatt

Skrevet

Enig med de som sier at kuldekrem i utgangspunktet er unødvendig. Men barnet vårt tåler ikke kald luft. Hun svir og får eksem på haka og i kinnene med en gang det blir guffent ute. Så vi smører henne med Ceridal. Den er helt super, uten vann, så den trenger ikke fordampe i 20 min før man går ut. Jeg bruker den selv på ekstremt tørre hender, og av og til på leppene hvis jeg er ordentlig sår.

Så lenge vi smører om vinteren holder huden hennes seg bra.

Skrevet

09:40 her igjen, jeg jobber forresten i barnehage, og da smører vi kun de som har problemhud.

Skrevet

i vår barnehage står det alltid store oppslag om at vi må huske på kuldekrem osv......

men da er det vel forskjellige meninger om dette da...

Skrevet

09:40 her igjen, og i barnehagen hvor jeg jobber smører vi ikke barna med mindre de har problemhud.

Skrevet

Anbefaler deg SebaMed kuldekrem. Helt uten vann og kan smøres på med engang man skal ut. Med andre kremer må man ofte vente en halvtimes tid slik at kremen har fått trekt inn. Bruker den på poden her og etter at vi begynte med den har han vært helt fin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...