Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Lurer på hva som er normalt. Datteren min og pappan hennes (min mann) har et ekstremt nært forhold. De er helt betatt av hverandre. Han har bilder av henne med seg over alt. Hvis jeg forteller noe om henne får jeg alltid øyeblikkelig full oppmerksomhet, og det gjelder ikke ellers når jeg forteller noe. Når de er sammen virker det ikke som noe annet eksisterer. De koser masse og kan sove hele natten med armene rundt hverandre og det første de sier når de våkner er at de elsker hverandre. (selv om hun vanligvis sover i egen seng) Spør hun et av sine millioner daglige spørsmål svarer han alltid, og med stor entusiasme. Har nesten aldri vært vitne til et slikt nært kjærlighetsforhold før. Har hatt et veldig godt forhold til min pappa, men ikke på denne måten. Hvordan er det hos dere? Er det vanlig at far datter forhold er slik?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 Har venninner som har slikt forhold til sine fedre. For meg var det utrolig rart, mest pga av at jeg ikke har like nært forhold til min egen far. Ikke på den måten i hvert fall. (type sette seg på fanget og susse og klemme i en alder av 16). Men ser ikke noe galt i det. For all del eneste far må passe på er at ikke dattern snor han rundt lillefingeren når hun blir eldre
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 Hun er litt over 5 år nå. Men de har hatt slikt forhold så lenge jeg kan huske. De er også veldig like i personlighet.
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 Jeg har 3 jenter og alle er VELDIG pappajenter:) Synes det er kos jeg. Det er ikke så ekstremt nært som du beskriver i HI, men close ja.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #7 Skrevet 10. november 2010 Moro! Nå har jeg nettopp fått en gutt. Blir spennende å se om det blir en annen dynamikk i far sønn forholdet. HI
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #8 Skrevet 10. november 2010 Her i huset er det nesten likt. Jeg fikk derimot en jente til, og var nesten bekymret med tanke på om det ville være "plass" til en jente til i pappaens liv. Men ingen problem, de er akkurat like nære som pappaen og jente nummer en, heldigvis:)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #9 Skrevet 10. november 2010 Så koselig! Og tenk så priviligert datteren din er som har en så dedikert pappa :-) Jeg regner med at du er minst like glad i henne, så hun får sikkert masse kjærlighet. Datteren min og pappaen er også veldigveldig nære, og det varmer hjertet mitt hver eneste dag. Hva som er normalt eller vanlig vet jeg ikke, men jeg er helt sikker på at man kan aldri, aldri gi barna sine nok oppmerksomhet og kos! Bare nyt det du, den rebellske tiden kommer nok... :-)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #10 Skrevet 10. november 2010 ikke så intenst, men så er vi ikke så intense i vår familie. Snupp og faren har et meget tett forhold og det startet allerede på sykehuset da jeg var "bortreist" i min egen tåke og han stelte henne døgnet rundt på nyfødtintensiven.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #11 Skrevet 10. november 2010 Forresten så får vi en liten gutt snart, så jeg er også veldig spent på hvordan balansen/dynamikken i hele familien blir. Er det sånn "pappas jente og mammas gutt"? Jeg blir nesten litt skremt av tanken, for jeg vil at hun skal være like mye "min" om du skjønner... Hilsen 09.31
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #12 Skrevet 10. november 2010 Samme med far/datter her. Jeg er glad pappaen er så engasjert for her kom det sent men godt. Frem til hun tippet året var han ikke spesielt interessert, men nå er de bestevenner!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #13 Skrevet 10. november 2010 datteren min har alltid vært veldig pappajente, helt fra hun lå i magen. Var helt sprøtt, hvis han holdt hånda på magen min la hun seg inntil hånda hans. Tok andre på magen kom det ingen reaksjon.. Merkelig.. Han hadde et stebarn, før min tid, og var med på oppdragelsen av han. Alle trodde han kom til å bli en streng far når han selv fikk barn. Så møtte han meg og vi fikk dattera vår, og herregud... Han dillet og dullet og ble helt tøffel ovenfor henne. De har et veldig nært forhold pr i dag, selv om hun nå er 10 år. De gir hverandre hade-nuss (les; suss- de fra Bergen.. hehe) på munnen o.l. Jeg syns det er litt unaturlig når hun er så stor, men hun er fortsatt pappas lille jente, og det er jo kjempekoselig. Selv hadde jeg ikke noe nært forhold til faren min i oppveksten, så jeg unner vesla mi det med sin far
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå