Gå til innhold

Hvorfor skriver folk slike harry beskjeder på fb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fullt av bekjente på facebook som skriver ting som: "Vennen, nå må du våkne..."

"Våkne fra sofaen og legg deg heller på soverommet, snuske mitt"

osv...

Hvorfor skriver de slike ting til kjæresten/den nye flørten sin? Det er jo ikke slik at vedkommende våkner av den meldinga og går inn på facebook og sjekker akkurat...

Er det bare for å "vise" seg?

Harry er det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så en samtale på Fb, hvor to som satt i samme hus skrev til hverandre. Det var noe sånn om at kan ikke du legge fra deg boken, og komme ned å spise is med meg. Fikk aldri med meg om det kom noe svar. Ville det ikke vært enklere å sende en mld?

Skrevet

Har aldri sett noe slikt jeg heller, men det virker jo litt småteit. På den annen side, det er vel ikke alt man gjør som er like "logisk" når man er forelska? ;)

Vet vel ikke akkurat om jeg vil kalle det harry. Harry er for meg folk som røyker inne eller vognskilt med navn på.

Skrevet

De fleste som bretter ut hele livet sitt på facebook er harry.

De har et markerings og eksponeringsbehov for å dekke opp for sin manglende karriere og lave ambisjoner i livet. De tror at hverdagslivet og deres daglige gjøremål (inkl samtaler med kjæresten over nettet) kan fremstilles som kjempefascinerende. Men de ser ikke selv hvor latterlig det er....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...