Gå til innhold

Tredje gang og mer tålmodig:)


To gutter + en til?

Anbefalte innlegg

Jeg koser meg sånn denne gangen med bare å være akkurat der jeg er i svangerskapet! De forrige gangene har jeg vært utålmodig hele tiden, etter at spiren skal bli litt større, at hjertet skal slå, kanskje snart kunne bevege seg, at 2. trimester skal starte, at ul-dato skal komme osv osv. Denne gangen synes jeg det er helt topp å hvile i å være fire, små uker på vei, og glede meg til den lange veien fram mot en myk, rynkete og deilig liten baby på den andre siden av de 40 ukene. Mulig det er fordi det antageligvis er den siste gangen, vet jo at jeg må nyte det nå:) Men koselig, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er så rart, jeg leser om alt mulig hvor i utviklingen fosteret er kommet osv.... kjenner meg ikke gravid i det hele tatt bortsett fra at mensen ikke er kommet og at jeg er veldig kveldstrøtt og for å ikke snakke om hvor trøtt jeg er om morningen....huff.. Litt morro å si at man er i 5 uke:-) Ja, ja får vel prise seg lykkelig enn så lenge man ikke henger over doskåla!! "bank i bordet"!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jo litt uvirkelig når man egentlig ikke kjenner så mye til det. Men så går det noen uker, og så er kvalmen der og etterhvert en liten mage, og så er det sant likevel:)

 

Trøtt, ja - det var rett før jeg bare ble liggende og sov rundt da jeg la minstemann her om dagen, kl. sju! Jeg sovnet, og sov dypt og godt en hel time før mannen min vekket meg og lurte på om jeg ikke skulle stå opp snart. Var veldig fristende å gi blaffen i tannpuss og pysj og alt, og bare sove da, gitt! Husker ikke helt, men mener det gir seg litt etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...