Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 dere som gikk ned under graviditeten, var det bevist? hvor mye gikk dere ned,? og opp
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 kjenner en som riktignok var overvektig da hun ble gravid - hun gikk opp 1 kg i svangerskapet.... men hun spøy 5 ganger daglig da...... man skal vel ikke bevisst gå ned i vekt når man er gravid. har man imidlertid mye å ta av, er det mye å hente på et riktig kosthold.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 har mye å ta av jeg, er ikke redd for å spise, så er ikke noe problem der. spiser sunn norsk mat,.men har kutta ut brusen ...skjønner ikke helt at jeg skulle legge på meg såå mye av bare brus, vet jo det utgjør en del kg,men..hehe.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 jeg er i uke 22 og mangler 5 kg, men det er pga eksstrem lkvalme jeg hadde. spydde oppmot 11 ganger daglig. gikk ned 10 kg, men er på vei oppover =)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 jeg fikk en unge for 7 uker siden. jeg passe lange turer hver dag. dette for at jeg skal få trim og ungen frisk luft. til nå har jeg gått ned 8kg på dette. fikk en annen unge for 2 år siden. etter ejg fikk han trente jeg ingen ting, gikk kunn ned de normale kg etter fødsel.. jeg begynte å trene etter nesten et år.. gikk ned 11 kg på 3 måneder. det med steppe maskin og sykle turer. har ikke hatt masse fett igjen etter noen av fødslene. men magen ble litt slapp og lårene mine var over hode ikke stramme lengre,.. var godt å få trent litt..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 Det er ganske vanlig at overvektige går ned i vekt under svangerskapet, faktisk.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #7 Skrevet 10. november 2010 oki, takk for svar, skal gå turer da. å være litt mere forsiktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå