Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 Ja overskriften sier vel det meste! Lukter det vondt/ rart?? Er litt fuktig nedentil liksom, føles ikke som utflod men er ikke mye heller Er blankt å lukter litt ubehagelig..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 For meg føltes det som det fosset utav meg selv om jeg ikke måte på do, Føltes nesten som jeg kom i en kraftig orgasme selv om orgasmen uteble visst du skjønner hva jeg mener?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Sånn har jeg og.. Dro til sykehuset i helgen for å sjekke opp,men legen sa at han ikke trodde det var fostervann.... så da var det bare å ringe igjen om det skulle skje mer... Og det er stadig litt fuktig i trusen... samtidig som jeg også har utflod... Vanskelig å vite hva jeg skal gjøre
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 Den siste uken før fødsel hadde jeg også MYE utflod. Vannaktig og melkehvitt, rant helt ned til ankelen om jeg gikk uten truse. Hos meg måtte de ta vannet så vet ikke hvordan det er når det går av seg selv. Men merket det godt på magen når det var ute. Ble myk Når det sagt så synes jeg det luktet sæd. Varmt og saltlig
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 legen min sa at de ville lukte sæd slik at jeg kunne kontrollere det selv hvis jeg var usikker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå