NormaJean Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Så akkurat Juno i reprise og skjønte akkurat hvor du har fått nicket ditt fra:-D hehehehe
Gjest Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 Hihihi. Er flere som har gjort det tidligere! Juno er favorittfilmen min.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 jeg så juno på lørdag, men kan ikke ai jeg skjønte denne sammenhengen.. forklare?
Gjest Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 Most fruitful yuki er den gravide superhelten i tegneserien.
Gjest Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 Haha! Jeg har stått i dusjen de siste dagene og sett på en dusjsåpe som det står "fruitful" på og så stått og tenkt for meg selv så det klang; "Most Fruitful Yuki"-"Most Fruitful Yuki"-Most Fruitful Yuki" -Uten å ane hvor jeg hadde det fra!! Ble hodesprø, googlet og skjønte det måtte være fra Juno.. men følte det var noe annet og... fra noen jeg kjente, SÅ så jeg deg her!! ;-) puh!
Gjest Skrevet 10. november 2010 #7 Skrevet 10. november 2010 Haha, moro at andre damer tenker på meg når de såper seg inn i dusjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå