Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Jeg får så tørr hodebunn og flasser da det blir tørt og kaldt ute. Jeg klør så jeg holder på å bli gal:( Er det noen som kan anbefalle en bra shampo/balsam som er effektiv?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Fungoral ble jeg anbefalt av hudlegen.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 Bio+! Funket etter to vask på meg:)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #6 Skrevet 9. november 2010 Slutt å bruk shampo er mitt råd!! Dagens shampo inneholder så mye sulfater, mineraloljer, silikoner og alkoholer som tørker ut håret. Ved å slutte å vaske håret med det - og slutte å bruke produkter som ødelegger håret - vil du slutte å flasse og klø. Helt garantert!! Les mer på http://www.lockig.se/home
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå