Gå til innhold

HJELP!!! Tørr hodebunn/flass


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får så tørr hodebunn og flasser da det blir tørt og kaldt ute. Jeg klør så jeg holder på å bli gal:(

Er det noen som kan anbefalle en bra shampo/balsam som er effektiv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

RedKen mot sart hodebunn er bra.

Skrevet

Fungoral ble jeg anbefalt av hudlegen.

Skrevet

Bio+! Funket etter to vask på meg:)

Skrevet

Slutt å bruk shampo er mitt råd!! Dagens shampo inneholder så mye sulfater, mineraloljer, silikoner og alkoholer som tørker ut håret. Ved å slutte å vaske håret med det - og slutte å bruke produkter som ødelegger håret - vil du slutte å flasse og klø. Helt garantert!!

 

Les mer på http://www.lockig.se/home :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...