Gå til innhold

Noen fra kristiansands-regionen her?


mamsi123

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hellemyr her :)

 

Har termin 8. februar og har en gutt fra før på 11 år. Er selv 33 på papiret og 20-25 i toppen :P

Vil veldig gjerne bli kjent med flere mager fra byen her da jeg ikke har noen bekjente som venter og spm jeg kan gå turer med eller drikke kaffe med i permisjonstiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er noen av dere andre februarmager her i Kr.sand som ønsker delta så er det satt opp et lunsjtreff i morgen. Gå inn på treffsidene og følg med, det settes gjerne opp flere treff dersom det er ønskelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia,

så koselig da.

Jeg har ei på 4,5 og venter gutt i mars. Vi hadde treff på Egon på fredag, ble bare 2 stk. Styrer mot et treff til før jul, vi legger ut link på BIM-treff snart.... Noen datoer som passer bra for deg? Romjula kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia,

så koselig da.

Jeg har ei på 4,5 og venter gutt i mars. Vi hadde treff på Egon på fredag, ble bare 2 stk. Styrer mot et treff til før jul, vi legger ut link på BIM-treff snart.... Noen datoer som passer bra for deg? Romjula kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Er fra kristiansand.

Termin 28 februar og venter ei lita prinsesse...har to jenter fra før,snart 12 og 5 år.

Er 34 år og gift :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...