Gå til innhold

Gravid, men null glede....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva jeg gjør feil...

Det ble slutt med samboer i dag, da han er syk (forkjølet) etter han gikk ute i -0 med tskjorte noen dager...

Han mente jeg skulle gjøre alt, var så lei å dårlig at han satt å kastet snørr papir på gulvet, rota som et H her...

forventet at jeg skulle rydde det opp og lage mat...

Jeg venter hans barn, har et eget barn fra før.

Jeg føler null glede over babyen, skulle ønske det var bare meg og det andre barnet mitt igjen...

Jeg klarer ikke tenke meg at jeg skal bære frem dette barnet og bli glad i det... føles som noe unaturlig rører seg i magen min og jeg grøsser når jeg kjenner det...

skulle ønske det bare ble borte.

Faren til den ufødte oppfører seg ikke bra mot meg og har nå sikkert fortalt familien sin at jeg har kastet han ut, noe som ikke er sant...

jeg ba han rydde etter seg, for så lenge han er frisk nok til å være med venner er man frisk nok til å kaste sitt eget snørrpapir...

Enden på visa er at han dro, skrek at jeg skulle dra til helvete...

Jeg skal til legen i morgen, å vil ikke juge for henne, da hu spør om det går bra.. jeg vil rett å slett ikke ha dette barnet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er lurt av deg å snakke med en psykolog om dette. Fastlegen din kan henvise deg.

Håper alt ordner seg for dere.

Skrevet

ok, skal snakke med legen i morgen...

Skrevet

Uansett høres han veldig ut som en uegnet pappa og da er spørsmålet om du orker fult ansvar for enda et barn.

Nå vet jeg ikke hvor langt du er på vei men er barnet uønsket og vil havne oppi konflikter er det bedre å ta en abort da hvis dere ikke klarer å samarbeide for å finne en løsning til det beste for barnet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...