Gå til innhold

Idag da jeg var....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og handlet kløyp en gutt på vel 5 år meg på øvre lår\rompa mens jeg sto i kø for å betale, klarer ikke folk å oppdra barna sine ordentlig lengre? Da jeg sa fint til barnet at slikt gjør man ikke ble mora fly forbannet å bannet å brølte på meg at jeg hadde ikke med å beskylde barnet hennes for å gjøre sånnt.?!?..

Mange rare folk rundt omkring!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt utrolig!

Kjenner jeg blir så frustrert... Verste er når foreldrene ikke innser at barnet gjør noe galt, men tror at gullklumpen går rundt med glorie rundt skallen..

Nei, jeg skjønner du ble frustrert! Det er helt idiotisk..

Trist!

Skrevet

Jeg hadde sagt ifra jeg også. Håper du fikk inn noen stikk til mora, eller ble du paff av skyllebøtta? Det er virkelig rart å kjefte på deg. Hvis min unge ble snakket til på butikken ville jeg blitt veldig flau!

Skrevet

Enkelte mødre er helt ekstreme! Hadde en tante som var slik. Ingen måtte snakke til barnet hennes. Man måtte for guds skyld ikke si au heller, om barnet skadet oss. Fikk kjeft da jeg sa au en gang jeg ble hoppet på, og jeg trodde barnet hadde ødelagt noe i magen min. Det var helt jævlig. Fikk skikkelig kjeft fra mora fordi jeg hadde hevet stemmen til HENNES barn! Sykt menneske ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...