Gå til innhold

leker jeg fostervann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dei siste 3 dagene har jeg merket att det er vått i trusen min, men har liksom ikke tenkt over att det kan vere fostervann.

Det er ikke sånn kjempe mye veske som kommer ut, men det er litt.

Er det normalt?

Er i uke 41 i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vet vi ingen ting om. Du MÅ kontakte føden. NÅ.

Skrevet

Oi! Det høres sånn ut ja. Det kan jo skje veldig gradvis som du beskriver. Har en bekjent som opplevde det på den måten. Hun trodde hun tisset på seg i flere dager, helt til vi spurte om hun hadde vurdert at det var vannet som gikk. Synes du skal ta kontakt med sykehuset i morgen, om det fortsetter og ikke kommer helt i løpet av kvelden, eller natta. :)

Skrevet

Fostervann produseres jo jevnlig også, så er det minilekasje så er det ikke skummelt for babyen at det lekker litt. Tror du kan forberede deg på at du blir satt i gang i morgen om du ikke føder av deg selv før den tid.

Skrevet

Jeg har time på sykehuset for kontroll i morgen, så jeg kan vell vente til da?

Siden det er bare litt, så er det vell ikke så farlig?

Er små nervøs siden mange sier det kan bli infeksjoner, men det er vell for dei som har mistet all fostervannet?

HI :)

Skrevet

Gå inn på spør jormødrene forumet her. Den ene er der og svarer akkurat nå. Skriv HASTER i overskriften. :)

Skrevet

Hehe, ble litt nyskjerrig nå på hvordan man *leker* forstervann :)

Men ellers... ingen av oss kan jo si om du lekker forstervann eller ikke, men da jeg gjorde det så måtte jeg rett på føden og måtte ta en blodprøve pga infeksjonsfare, og hadde ikke fødselen kommet i gang av seg selv så hadde de satt i gang. Best å konsultere føden her, ikke stole på dib... lykke til.

Skrevet

hvis du uansett skal på kontroll i morgen, hadde jeg ikke stressa med det.. Høres veldig ut som om du lekker fostervann, gjorde det selv på slutten av forrige svangerskap. Babyens hode kan ligge sånn att det kommer noen små-lekasjer, men det er ikke noe stress.. De kommer uansett til å se om det begynner minke på fostervann på ul i morgen =)

Skrevet

anonym 21:56 her. Jeg lakk forstervann sånn som du beskriver og fikk allikevel beskjed om at det kunne være infeksjonsfare.

Skrevet

Hei :) Hadde tatt telefon til føden, om jeg var deg.

Jeg lak fostervann i uke 41 + 3 - og ble igangsatt umiddelbart. Høy bakterievekst i fostervannet, så det ble ganske skummelt.

Hadde tatt telefon dit jeg. En gang for my enn en gang for lite.

Skrevet

Der fikk du svar fra jordmor. Ring føden! Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...