Gå til innhold

Er det normalt å shave musa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg shaver selv musa, men lurer litt på om det er noe de fleste gjør?

Skriv "ja" om du gjør det og "nei" om du ikke gjør det, og gjerne alder:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja.. men ikke hele. har en stripe igjen.. jeg er 21 år..

Skrevet

Det er vel mer vanlig enn det er å shave katta.... hehe

Joda.. har inntrykket av at det er ganske vanlig, om man er under 30 i allefall. Jeg gjør det en gang hver tredje mnd, i stedet for å trimme jevnlig. Har hår som vokser veldig sakte, så er knapt en halv cm på 3 mndr. Helt glett føler jeg meg egentlig ikke komfortabel med, for jeg er jo tross alt voksen. (28) Når jeg er totalbarbert føler jeg meg litt mindre kvinnelig, men det går jo over etter noen dager da. :)

Skrevet

Shaver ikke, men stusser veldig. Shaver sidene, og det håret jeg har er kort. 30 år.

Skrevet

Jepp:-D

Beholder en 2 cm bred stripe, så er ikke helt glatt;-)

Er 33 år.

Skrevet

Ja, shaver helt. Har gjort det i så mange år (13 år) at jeg ikke kunne tenkt meg å hatt hår der nå. Er 29 år

Skrevet

Shaver alt, men ikke så kjempeofte. Har for tynn hårvekst der nede til at stripe blir så fint. - 21 år.

Skrevet

kan jeg spørre... hvor ofte shaver dere (og har det noe å si for dere om det er i nærheten av menstruasjon - altså utenom graviditeten? jeg er mer følsom rundt mensentider...) som holder det forholdsvis glatt - og hvordan unngår dere røde prikker? shaver dere kun rett foran , eller ALT lissom ? og Hva gjør dere med bikinilinja ? er noen forresten kjent med braziliansk voksing?

føler meg litt dum som spør - men nå var jo temaet først oppe! jeg hater røde prikker og bikinilinje, uansett hvor lite hår det er snakk om, og lurer på om noen har råd til å ihvertfall unngå det på best mulig vis og som varer lengst?

Skrevet

kan jeg spørre... hvor ofte shaver dere (og har det noe å si for dere om det er i nærheten av menstruasjon - altså utenom graviditeten? jeg er mer følsom rundt mensentider...) som holder det forholdsvis glatt - og hvordan unngår dere røde prikker? shaver dere kun rett foran , eller ALT lissom ? og Hva gjør dere med bikinilinja ? er noen forresten kjent med braziliansk voksing?

føler meg litt dum som spør - men nå var jo temaet først oppe! jeg hater røde prikker og bikinilinje, uansett hvor lite hår det er snakk om, og lurer på om noen har råd til å ihvertfall unngå det på best mulig vis og som varer lengst?

Skrevet

Skrevet

Av og til, men nå har jeg ikke hatt tid på lenge (som oftest har jeg ikke tid til det heller). Singel alenemor på 18 år.

Skrevet

Ja, alt, annen hver dag. Har gjort det i 12 år, er 29 nå. Også når jeg har vært gravid, syk og etter fødselen. Gjør jeg det ikke annen hver dag syns jeg det stikker og jeg får lettere nupper og inngrodde hår.

Skrevet

Jeg stusser stussen (hihi) og barberer sidene og kjønnsleppene. 21 år. Barberer et par dager i uka.

Skrevet

Hårfjerningskrem ment for det området er det eneste som gjør at du slipper prikkene. Jeg får ikek prikker men det er fordi jeg alltid lar det vokse ut en stund mellom hver barbering.

Skrevet

Jepp, tar alt, all the way.

Er 19 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...