Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Dersom du måtte velge en av de, hva hadde du valgt og hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Røyk er verst. Her forpester du jo for menneskene rundt deg.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 Aner ikke hvilken som er minst helseskadelig, men snus plager man hvertfall ikke omgivelsene med da..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 røyk er definitivt verst fordi det går ut over andre mennesker og man stinker av røyk.snus er stygt men brukes det porsjonsposer så vises det nesten ikke samt at man slipper svarte stygge render nedover tenner
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 snus er ikke vondt for noe.. man plager ingen, ingen ser at du bruker det, det er ikke påvist sammenheng med kreft eller hjerte-kar-sykdommer, og det er godt:-) Forhindrer hull i tennene gjør det også! Og man går ned i vekt av å bruke snus.. Det gjør hvertfall jeg! Ja til snus, sier nå bare jeg. Røyk er heslig, harry og illeluktende!!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 Jeg snuser, så jeg ville valgt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå