Gå til innhold

hm, vekke gutten?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom inn på soverommet for å breie over han dynen, 2 år.. Men synes det lukter litt bæsj.. Skal jeg vekke han? sover så godt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo prøve å gå inn igjen om en liten stund og lukte PÅ bleien (i stedet for å sniffe ut i rommet). Kanskje han bare slapp en fis :)

Skrevet

Ja vi får håpe det, prøvde å lukte på bleien, men ikke så lett å kjenne forskjell hvis han nettopp slapp en..

Skrevet

Sjekk det litt bedre. Er det bæsj i bleien må du selvfølgelig skifte!

Skrevet

Derfor du skal vente litt, vet du ;)

Skrevet

Ja, blir jo sår hvis ikke.. Synes det er synd da å vekke en som sover så godt. Kan ikke sjekke med annet enn nesen, ellers vekker jeg han.

Skrevet

Da pleier jeg å åpne pysjen, og bruke en lommelykt for å lyse inni bleia. Er det bæsj der, så må det selvfølgelgi vaskes bort.

 

 

 

 

Skrevet

Man skifter da selvfølgelig bæsjebleie selv om ungen sover!!!!

Ta med deg et håndkle, våtservietter, bleie og lommelykt. Guttungen vår sover aldri spesielt tungt, så han våkner ved bleieskift, men sovner greit igjen etterpå.

Skrevet

Ligger på magen, så kommer ikke til glidelåsen. Skal ut og lukte igjen

Skrevet

Var nok bæsj, tok han på stellebordet der han i tillegg tisset ut klærne sine når jeg tok av bleia. Så stakkaren måtte i tillegg skiftes ut alle klærne sine i tillegg!

 

Håper han sovner igjen fort da..

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...