Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Kom inn på soverommet for å breie over han dynen, 2 år.. Men synes det lukter litt bæsj.. Skal jeg vekke han? sover så godt...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Du kan jo prøve å gå inn igjen om en liten stund og lukte PÅ bleien (i stedet for å sniffe ut i rommet). Kanskje han bare slapp en fis
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 Ja vi får håpe det, prøvde å lukte på bleien, men ikke så lett å kjenne forskjell hvis han nettopp slapp en..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Sjekk det litt bedre. Er det bæsj i bleien må du selvfølgelig skifte!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #6 Skrevet 9. november 2010 Ja, blir jo sår hvis ikke.. Synes det er synd da å vekke en som sover så godt. Kan ikke sjekke med annet enn nesen, ellers vekker jeg han.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #7 Skrevet 9. november 2010 Da pleier jeg å åpne pysjen, og bruke en lommelykt for å lyse inni bleia. Er det bæsj der, så må det selvfølgelgi vaskes bort.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #8 Skrevet 9. november 2010 Man skifter da selvfølgelig bæsjebleie selv om ungen sover!!!! Ta med deg et håndkle, våtservietter, bleie og lommelykt. Guttungen vår sover aldri spesielt tungt, så han våkner ved bleieskift, men sovner greit igjen etterpå.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #9 Skrevet 9. november 2010 Ligger på magen, så kommer ikke til glidelåsen. Skal ut og lukte igjen
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #10 Skrevet 9. november 2010 Var nok bæsj, tok han på stellebordet der han i tillegg tisset ut klærne sine når jeg tok av bleia. Så stakkaren måtte i tillegg skiftes ut alle klærne sine i tillegg! Håper han sovner igjen fort da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå