Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 sitter å grubler over hva babyen min skal få...i tillegg til julepakke, så blir det bursdagsgave 1 uke etterpå!så må komme på to ting:P ikke lett dette her
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Å det har jeg også grublet på en stund, han blir 1år i midten av januar og føler jeg må dele de gøyale gavene opp på de to.. Men vurderer en slik vogn som han kan kjøre tingene sine i når han stabber avgårde
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 Her er noen eksempler på hva vår 1 åring fikk/får til bursdag og jul, av typen litt "dyrere" gaver: gåvogn gyngehest akebrett recliner for barn
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 Leketøysbutikker. Brio har noen kjempefine. Laget av trevirke, ulike farger.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #6 Skrevet 9. november 2010 takk for svar alle sammen=) gåvogn har hun etter storebror, akebrett også... vurderer gåbil som kan gjøres om til gyngehest=) men det er jo bare en gave:P hva er recliner?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #7 Skrevet 9. november 2010 Lenestol i barnestørrelse Finnes mange ulike typer, men når jeg skriver recliner mener jeg de som er mest stødige, som du får på skeidar eller bohus.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #8 Skrevet 9. november 2010 En billig liten trille fra lekebutikken slår veldig an her i huset. Og ei dokke til å hive rundt. Og som en sjelden gang får sitte oppi trilla. Det enkle er ofte det beste Vi har det meste etter to store søstre, og sliter om mulig enda mer... Den minste arver jo alt og har ikke behov for noen ting.. Antakelig kjøper vi ikke noen dyre greier og setter heller inn litt på konto.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #9 Skrevet 9. november 2010 Jeg har tenkt å kjøpe et lekekjøkken i tre. Vi har nemlig en liten en som synes det er utrolig morsomt å lukke opp døren til komfyren, hente en dukke, putte denne inn, lukke igjen døren for å så gjenta dette ca 100 ganger (så pass dere gutter om noen år, da kommer hun til å koke din kanin*s*). De har nemlig et slikt i bhg, og hun blir så sint når hun ikke får leke med det;)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #10 Skrevet 9. november 2010 Vi skal kjøpe vår gutt et gullkors, lik det Mamma fikk når hun var omtrent like gammel.. Har det enda og synes det er et flott "minne" og ha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå