Gå til innhold

Uff, jeg har en kul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

på baken, rett og slett...kom for nesten 2 måneder siden, trodde det var en kvise for var rød og sår/øm - VELDIG! Så ble den blå, så nesten svart før den så og si forsvant. Så har den komt tilbake igjen, økt og sunket litt i størrelse, men de siste ukene har den holdt noenlunde samme størrelse, med blåmerke.

Jeg har bestilt legetime nå,m for klart jeg blir litt nervøs, men håper jo at det kun er ei kvise! Men nå lurer jeg, er det noen av dere som har vært borti en slik? Den er ikke så øm lenger

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har hatt noe lignende?

Skrevet

Ja, har hatt noe som ligner veldig på det du beskriver. Kun et irriterende hudproblem, var ikke noe farlig:) forsvant etter å ha gjort et par comeback og har ikke sett noe til den på noen år nå.

Skrevet

Jeg har hatt slik du beskriver flere ganger. Enkelte i mnd. men de har til slutt forsvunnet av seg selv. Dette har vært kviser og de har vært blå i fargen, men ikke i området rundt kvisen.

Når jeg får såkalte "innebygde" kviser, har de en tendens til å være der noen uker:(

synes det høres ut som du har kvise, men det er vel greit å la legen se på det hvis du er usikker på om det er noe annet

Skrevet

Aaaah, herlig å høre, folkens! Kjenner skuldrene senket seg litt nå, hehe-takk! Var slike svar jeg håpet på:) Skal til legen likvel pga slik livmorhals-prøve, så nevner det for henne-men nå er jeg ikke så nervøs lengre!

Tusen takk for gode svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...