Blæddieblue Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Legen sier 3+2, terminkalkulatoren på nett sier 4+4......rart
To gutter + en til? Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 3+2 er jo nesten så tidlig at det ikke er mulig å påvise hcg - slutter meg til forrige innlegg: hvordan regner dere?
Blæddieblue Skrevet 11. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2010 Regner fra første dag i siste mens som var 10.okt, har en 26 dagers syklus. Så jeg skjønner ikke helt at det hjulet til legen kunne vise 3 + 2 da jeg mente jeg var 4 + 2. Noen som regner på andre måter?
To gutter + en til? Skrevet 11. november 2010 #5 Skrevet 11. november 2010 Enig, veldig rart at legen konkluderte med bare 3+2. Kanskje han rett og slett har blingsa? Jeg er enig med deg! Det vil jo uansett korrigeres på ul, det er uansett litt variasjon i akkurat når folk kommer inn til ordinær ul, noen kommer ikke før i uke 20, så de får sikkert en pekepinn på riktig termin likevel. Men du kan jo spørre neste gang du skal dit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå