Gå til innhold

er det vanlig ¨å shave lårene??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, men jeg gjør det.. teit å være harløs i lysken, underlivet og leggene... mens fra lårene til knærne skal man ha hår? Neitakk, her tas alt bort ;)

Skrevet

tja, jeg vet ikke hva andre gjør, men jeg har så mange, lange sorte hår at jeg må. Kjønnshår nesten til midt på låret sier vel sitt....

Skrevet

ja, det er vel ikke noe penere med hår på lårene enn leggene?

Skrevet

Har da nesten ikke synlige hår på lårene i det hele tatt,så barberer bare leggene ja..

Skrevet

For meg høres det helt rart ut. Men selvfølgelig... har man ekstrem hårvekst, eller meget mørke hår, så ken jeg godt forstå det. Kan ikke være spesielt godt når det vokser ut igjen. Jeg barberer fra toppen av kneskålene og ned, men selv det gjør jeg kun et fåtall ganger i året. Om jeg skal ha kjole og skal ut i sommersola så eventuelle hår glinser. Om vinteren har jeg vinterpels. Men så er mine hår usynlige også da.

Skrevet

Vanlig er det vel neppe.

Det er vel mer vanlig å være hårløs der?

Skrevet

Jeg har vel ganske hårløse lår men noen ganger får jeg ett ganske langt hår groende.. sært. Synes ikke det er grunn til å barbere, da, napper det bare ut. :P

Skrevet

Jeg shaver musa og under armene. På sommeren så shaver jeg leggene, men aldri shavet låra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...