Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Aner ikke hvordan jeg ble så svær 30 kg etter svangerskapet og vekten står..Jeg fatter ikke åssen jeg klarer å leve med meg selv..Jeg har prøvd alt snart men det glipper etter en stund Mannen min er mindre interesser i meg og tar sjeldent eget intivativ til kos.Noe jeg forstår da jeg ser så motbydelig overvektig ut. Jeg er svak som ikke klarer å komme meg ned i vekt,trene mer eller booste opp tankemønsteret mitt.. Sitter her og griner og se på bilder av den vakre og lykkelige jenta jeg engang var. Måtte bare blåse :S
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Om du hele tiden påpeker at du er stygg, motbydelig og feit etc. skjønner jeg godt at mannen din holder finger'ne fra fatet. Om det plager deg så gjør noe med det! Et triks som fungerte fint på meg var å ha favoritt sjokoladen i treningsbagen. Etter trening kunne jeg spise den, og kun da. En "vanlig" sjokolade tilsvarer omtrent det du forbrenner på en hard treningstime. Men etter trening har man sjelden lyst på!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 det er akkurat som å slutte å røyke: du må bare bestemme deg! Men du må ville det, og mene det. Og det er vanskelig. Men det er samtidig lett, bare du kommer i gang.. Gjør det til din greie, din egentid.. kjøp deg fint treningstøy, finn fram god musikk på øret, og kom deg ut å gå..Å gå ned i vekt kan nesten gjøres om til en hobby: lage mat fra bunnen som er mest mulig sunn..Parker en ergometersykkel foran tven, så har du ingen unnskyldning lenger.. Det er ditt valg: være ulykkelig og tung. Eller litt lettere og litt mer lykkelig..(Hvis du mener lykken er å være lettere,da..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå