Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 fikk det for 1 gang i går... *hi her*
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 kjæresten min mener at det skjedde en gang med meg men jeg merket ikke noe til det...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 det har jeg opplevd ja..Men som regel når jeg masturberer. Har fått det noen ganger ved oralsex også, men det var med min ex. Jeg sysn det er dritflaut, så min nåværende samboer har ikke opplevd at jeg har fått det med han
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #6 Skrevet 9. november 2010 Aldri opplevd at det har sprutet, heldigvis, må jo bli et søl uten like i senga.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #7 Skrevet 9. november 2010 hva er detsom gjr at noen får dette hele tiden mens andre får det bare en sjelden gang, mens noen aldri opplever det?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #8 Skrevet 9. november 2010 Fordi det faktisk er bare en liten % andel av kvinner som kan det. Mye handler vel også om hva slags stimulering en får.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #9 Skrevet 9. november 2010 Det er bare noen få som eg "laget slik" at de KAN få det. Spørs om man har kjertlene man må ha for å få det til. Bare 10-20 % som har de, derfor er det fysisk umulig for mange å få en slik orgasme. Husker ikke helt hvordan det der var - men de forklarte det veldig godt på P3 på lørdag;) Blir skilt ut i samme røret som urinrøret, men det er ikke urin, men væske fra de kjertlene som sitter ved urinrøret.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #10 Skrevet 9. november 2010 jeg får det når han fingrer meg å jeg mastruberer på utsiden samtidig... får det aldri under vanlig samleie...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #11 Skrevet 9. november 2010 Ja. Det er enkelt å få når jeg masturberer, bare å trykke på de rette stedene. Det behøver forresten ikke være slik at sprutingen og orgasmen kommer samtidig. Har aldri fått det ved vanlig samleie, det tror jeg ikke er fysisk mulig for min del, da han ikke greier å trykke på de punktene.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #14 Skrevet 9. november 2010 Jeg fikk det første gang for mange år siden med en x, men bare en gang. Med han jeg lever med i dag har jeg ofte følt at jeg kommer til å sprute, men det stoppet seg der. Vi har øvd på det, og nå skjer det desverre HVER eneste gang vi har sex, og flere ganger. Skikkelig kjipt, må ligge på håndklær, ofte snu madrassen og skifte sengetøy nesten hver gang.. Ikek like moro alltid nei! Det skjer både når han fingrer, slikker og knuller. Men når jeg ordner meg selv skjer det ikke...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #15 Skrevet 9. november 2010 skjer nesten hver gang med meg, så vi tar alltid håndkle i senga!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #16 Skrevet 9. november 2010 Jeg var som en foss sammen med eksen min, men aldri i forbindelse med orgasme (selv om han ikke trodde på meg når jeg sa det - han var bombesikker på at jeg fikk orgasme). Det har ikke skjedd etter at det ble slutt mellom oss, og det er nå egentlig like greit. Jeg fikk jo ingen ting ut av det.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #17 Skrevet 9. november 2010 Jeg vet ikke...litt kanskje men det kalles kanskje ikke" spruting"...har uansett ikke noe ønske om det..sølete vel, asj
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #18 Skrevet 9. november 2010 hva var det som kom ut som en foss da?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #20 Skrevet 9. november 2010 Jepp! Og det er hel fantastisk! Hadde aldri opplevd det før jeg ble sammen med min samboer. Fikk sjokk første gang Får det ikke til selv,men hvis samboeren min fingrer meg eller "treffer rett" med pikken,så flyter det over.... Herlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå