Gå til innhold

Slår hodet i veggen og i golvet


knerten09+ knerteline11

Anbefalte innlegg

Knerten har blitt helt rabiat. Han farer plutselig opp i sinne og driver da og dunker hodet i veggen og golvet. Prøver å fortelle at det ikke er noe lurt, men det er ikke så lett å få han til å skjønne det. Så nå går han nesten konstant rundt med blå kul i panna stakkar :(

Flere 'rabiate' julibarn eller?

Blir litt satt ut jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å jada! Her er lillebror en sinnatagg. Når han ikke får det som han vil hiver han seg ned på gulvet og ligger og hyler. Han kan holde på i opptil tre kvarter. Men han har sluttet å dunke hodet i gulvet heldigvis. Så da kan han bare få hyle. Jeg er ikke helt for det da, men hva skal vi gjøre. Blir jo feil å gi etter. Tar nok noen hyletokter til før han skjønner at det ikke hjelper.

 

Huff, hvorfor kan ikke barn bare skjønne oss????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter lillemann begynte i barnehagen har han lært noe nye "triks" ja! slenger seg ned, hyler og skriker!! kaster ting!! huff, er så irriterende....men det er jo bare å gjør som dere, ikke gi etter!!

 

men ikke noe dunking med hodet heldigvis! håper det går over av seg selv da hilde, ikke noe gøy når han driver å lager blåkuler på seg selv! har desverre ikke noen gode råd å komme med:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her legger han seg rett ut på gulvet på ryggen og hyler. Han har heldigvis sluttet med å dunke hodet i gulvet. Jeg lar han bare holde på til han skjønner at det ikke nytter. Går som regel ett par minutter, så gir han seg. Ellers så kan han kaste ting rundt seg når han ikke får til ting eller ikke får det som han vil. Setter meg ned på huk og ser han inn i øynene og prøver å forklare at dette ikke er lov med en rolig stemme. Det verste er at han bare står og flirer av meg....

Det jeg lurer littpå er; har de begynt å skjønne når vi forklarer at ting ikke er lov og sier nei?

 

Håper det snart går over, kan være litt slitsomt i lengden.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...