Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Guttungen er sår rundt munnen og har røde flekker pga våt hud, smokk og kulden som har kommet nå. Kan jeg bruke sinksalve rundt munnen hans? Vil det hjelpe å holde huden litt tørrere?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Bruker kuldekrem vi. Fungerer veldig bra!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 Tørker kulekrem også ut sikkel? Isåfall skal jeg prøve det HI
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Når jeg skal på skitur i skikkelig kulde eller i bakken, passer jeg på å aldri vaske ansiktet på kvelden. Helst lar jeg være å gjøre dette døgnet før jeg skal på tur. Kroppen har en egen kuldekrem som vi vasker bort med vann. Regner med det samme er med bebiser. Har ikke prøvd med min ennå da han ligger lunt laaangt nede i vonga enda. Prøv å la vær å vaske han i ansiktet om morgenen. Ha på kulderem. Nå vasker man de små ansiktene titt og ofte og dette er ikke bra for huden når de skal ut i kulden.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 Det skal jeg absolutt prøve Han er 2år og sikler ganske mye faktisk, så ikke rart det irriterer huden når det er ekstra kaldt stakkar Hi
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #6 Skrevet 9. november 2010 Støtter kuldekrem eller ev. en fet krem. Men lønner seg å smøre om kvelden, ev. tidlig om morgenen (minst en halv time før man går ut) Og ikke bruke smokk ute i kulden (kun til soving i vognen da;) Uheldig kombinasjon med smokk og sikkel i kulden;)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #7 Skrevet 9. november 2010 Savex er supert til akkurat det der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå